What a friday night.

Godmorgon, eller kanske godnatt?
Min tidsuppfattning är obefintlig. Jag har ingen aning om vart den håller hus.
Det är lördag och idag ställer jag upp på en frivillig nära döden upplevelse. 
Jag ska in till stan och "shoppa" med Anja. Tyskan är på besök i stan.
Fy fan. Sånt gör man bara inte.
Åker in till stan på en lördag för att knuffas med 400 000 pers. 
Emelie och jag rockade ju igår så det kan hända att jag är lite bakfull också. 
Jag är redan dödsdömd. Men man får väl offra sig för laget. Dessutom måste jag köpa en present.
Jag har nämligen hört rykten om en födelsedagsfest ikväll. Öystien fyller gubbe.
Eller ja, 24 kanske det var. Men same shit.
Nu ska jag ringa och sjunga för han med min vackra svenska stämma. Eller så letar jag upp födelsedagssången på internet och spelar upp för han. Risken för hörselskador är rätt stor annars. 
Happy birthday dude!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0