Parken

Vaknade imorse och var på ett strålande humör. Hällde i mig två koppar kaffe och drog till jobbet.
Det där med att äta frukost har jag en tendens till att glömma bort nu för tiden.
Men det måste bli ändring på det, min vikt beter sig som en jo-jo och humöret svänger märker jag.
När jag var liten kom man alltid ned till ett färdigdukat bord och mötte mamma i hallen som redan var på väg till jobbet. Sen satt jag och brorsan alltid i minst en halv timme och åt frukost tillsammans och bråkade om dagstidningen. Guldkorn från uppväxten minst sagt.


Jag och Rebecca åkte till frognerparken med barnen idag, strålande solsken och matsäck i gräset.
Imorgon har jag en middagsdate med Öystein, vi ska köra en bio i samma veva.
Har ingen aning om vad vi ska se för något, men det ordnar sig.

10 dagar kvar till beräknad födelse för Sinne nu.
Om två veckor är hon förhoppningsvis en mamma.
Åh, lycka.

Nu ska jag kolla flygbiljetter.

Kommentarer
Postat av: Sinne

Sjukt va? Jag hoppas den kan passa tiden :) Döless är ordet!

2009-10-15 @ 10:38:33
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0