One week later

Update. Jag lever!

Veckan:
Fika och middag med vänner och barnvakteri.

Helgen:
Film, promenad och god mat och shopping med Kicki.


Sen kom med den fantastiska idén att de är dags för mig att ta tjuren vid hornen och bege mig ut i backen i vinter. Dem stora backarna alltså.
Ja, ni hörde rätt. Vid 23 års ålder ska jag lära mig att åka snowboard.
Herregud, jag hade lika gärna kunnat  ta självmord med en gång istället.
Eller så kommer P ta livet av mig när jag står mitt i backen och vägrar röra mig en meter till och grinar för att det gör så jävla ont i arlset.
Lova att ni kommer och hälsar på mig på sjukhuset när jag ligger där med 17 benbrott.

Trysil, here I come!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer vara där och skratta åt dig på sjukhuset, det kan jag nästan garantera..=)

2009-10-26 @ 12:55:13
URL: http://nocontorl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0