Fire!

Igår var en spännande eftermiddag.
Jag lyckades bränna min lasagne till den vildaste grad att brandalarmet drog i gång. Inte bara en utan två gånger.
Herregud, jag skrämde säkert livet ur mina stackars hyresvärdar som bor precis ovanför mig.
Nåja. Hämden är ljuv. Imorse vaknade jag klockan 07:06 av deras 3 åriga dotter och hennes vackra röst. Eller snarare vrål.
Hon var riktigt förbannad och skrek värre än en babian, tack för den. 

Idag har jag faktiskt flörtat på jobbet.
Tro det eller ej, men sådant hinner man faktiskt med. 
Han går förbi oss varje dag och jobbar på dagiset bredvid.
Jag vet egentligen inte om han är särskillt söt. 
Men det är mysigt med fina leenden och ett hej från en svensk kille mitt bland alla bajsblöjor och snoriga näsor.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0