Ett evigt jävla gnäll

Min blogg är schitzofren and so am I, jag gillar det.
Jag sitter och nyser nu och näsan rinner, otippat.
Det är det ni kära läsare får läsa om, mina fester och mitt hypokonderi. Fantastiskt.
Jag skulle ju till läkaren här om dagen ( eller ehm ja, två veckor sen kanske?) och kolla hälsan.
Man känner sin kropp så pass väl att man vet när det inte står rätt till. Nu när jag ÅTERIGEN går och snorar är det fan i mig på tid att kolla att allt är som det ska.
Jag sover aldrig, jag har en jävligt konstig matkonsumtion och är förkyld jämt.
Det kan ju hända att det är pga alla snorungar på jobbet som man inte kan låta bli att pussa och krama på, därav bli hostad och nyst på ca 30 gånger om dagen.
Men vad gör man inte för dem små liven?
Hur som helst. Måndag är det jag som går och besöker min svenska läkare Dr. Dan Orvar!
Jajemensan.


Kommentarer
Postat av: Johanna

din läkare har kanske världens bästa namn!!

2009-10-18 @ 10:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0