Dagens bästa

Länge sen jag körde en dagens bästa här på bloggen.
Nu är det dags igen, för ungarna på jobbet var sjukt underhållande idag.
Riktig kanon dag på jobbet helt enkelt.


Ute på lekplatsen:

S:
- Miija, jeg har nöjjj.
(-Maria, jag har snor, eller rättare sagt; Mijja, jag har nooojj)

Jag går iväg och ska hämta papper:
" - Kom då vännen, så ska vi torka näsan din"


S och hennes små kompisar hänger efter.
Alla tre ställer sig vid sidan av mig i väntan på pappret.
Helt plötsligt ser S strängt på en av sina vänner och puttar iväg henne:

- Neeej, jeg har nöjj! Ikke du!! säger hon och ställer sig med näsan i vädret.  


Det är viktigt det där med snoret alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0