Åldersnoja

Gick på stan en sväng idag med Fröken Lindholm.
Mötte min "lill-kusin" Christofer på H&M.
Där gick han .. hand i hand med EN TJEJ!
Åh, herre jävlar.. jag blev ju nästan helt förskräkt.
Han ska väl inte ha flickvän heller.
Okej, han är ju 16 år gammal..
och kanske till och med liiite byxmyndig (-hemska tanke)
Men ändå!
Lill-fjärten där, han är ju knappt torr bakom öronen.

Och sen när jag var på väg till jobbet så mötte jag två 13-14 åringar utan för smedjan.
Som stod med två nyköpta (vad jag fattade som) cigarettpaket och börja blossa och bolma.
Fy fan, vilka snorisar.
Inte ska dom väl få röka heller.. för det gjorde ju inte jag i den åldern.
Eller hm, hur var det nu? :-P


Jag känner mig gammal hur som helst.
That's the point!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0